Het zorgteam Plus doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat er iets gebeurt waar u niet tevreden over bent. Natuurlijk kunt u uw klacht altijd bespreken met uw contactpersoon van Het zorgteam Plus. Alle klachten worden geregistreerd en besproken met de verantwoordelijke leidinggevende.

Ook bestaat de mogelijkheid dat u uw klacht direct kunt voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie. Het zorgteam Plus is aangesloten bij de onafhankelijke klachtencommissie Klachtenportaal Zorg. Klik hier om het klachtenformulier in te vullen.
Op www.klachtenportaalzorg.nl kunt u meer lezen over de onafhankelijke klachtencommissie.

Telefoonnummer

026 – 361 64 80

Veel gestelde vragen

Hoe laat komt de verzorgende of verpleegkundige bij mij thuis voor de zorgverlening?

Als u wilt weten hoe laat de medewerker van Het Zorgteam Plus bij u komt, kunt u bellen naar 026 – 379 00 98. De medewerkers kunnen in de planning nakijken hoe laat u wordt geholpen.

Ik wil het tijdstip van zorg veranderen, hoe doe ik dat?

Bel 026 – 379 00 98 en onze medewerkers helpen u bij het verzetten van de afspraak.